Najważniejsze informacje
Wszystkie pytania i odpowiedzi
-
filtruj
Kategoria
-
hotstamping
aaa
-
Jak złożyć zamówienie online?
W celu złożenia zamówienia online, wykonaj kolejno poniższe czynności:
1. Wybierz produkt z zakładki „Cennik”
2. Określ parametry produktu:
- wybierz papier (zdjęcia i opisy papierów możesz podejrzeć w zakładce "Podłoża" )
- wybierz lub wpisz format pracy (zawsze wpisuj format w mm, jeśli praca jest składana wpisz format po rozłożeniu)
- wybierz cechy dodatkowe, jeśli chcesz
- w przypadku kilku projektów z tą samą specyfikacją możesz wybrać opcję "WERSJE"
- wybierz/ wpisz ręcznie łączny nakład
- kliknij do koszyka (do koszyka możesz dodawać kolejne produkty, które możesz wysłać razem lub osobno)
3. Zaloguj się / Załóż konto4. Wybierz czy odbierasz zamówienie osobiście z naszego punktu czy chcesz wysyłkę
5. Wpisz dane do faktury, możesz także wybrać opcję paragon
6. Wgraj PLIK do druku
7. Możesz przejść do PANELU KLIENTA.
W PANELU KLIENTA możesz, zaakceptować PODGLAD plików do druku. Pamiętaj, zlecenia bez akceptacji plików nie będą drukowane. Możesz także podmienić pliki do druku, zobaczyć termin realizacji i zarządzać swoim zleceniem.
-
Jakie są koszty dostawy?
Korzystamy z usług firmy kurierskiej - DPD. Koszt przesyłki kurierskiej zwykłej to 11,00 zł netto, koszt przesyłki pobraniowej to 15,00 zł netto. Ewentualne dopłaty uzależnione są od usług dodatkowych, takich jak np. dostawa w sobotę, dostawa poranna do określonej godziny.
W przesyłce od nas, znajdzie się tylko Twój zamówiony produkt, nie dołączamy do wysyłek faktur, materiałów reklamowych, paczka nie posiada także naszych oznaczeń, taśm itp.
-
Reklamacje
Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wiadomość na adres biuro@indigodruk.pl. W treści maila nalezy podać numer zamówienia, oraz powód reklamacji. W celu poprawnego rozpatrzenia produktu reklamowanego, składając reklamację należy dostarczyć Indigodruk reklamowany Produkt wraz z opisem reklamacji.