help
v
help

Najczęściej zadawane pytania

Kto przeczyta ten nie zbłądzi, a jego nakład wydrukujemy bezproblemowo.

Wszystkie pytania i odpowiedzi

  • arrow filtruj

    Kategoria

  • arrow

    hotstamping

    aaa

  • arrow

    Jak złożyć zamówienie online?

    W celu złożenia zamówienia online, wykonaj kolejno poniższe czynności:

    1. Wybierz produkt z zakładki „Cennik”

    2. Określ parametry produktu:

    - wybierz papier (zdjęcia i opisy papierów możesz podejrzeć w zakładce "Podłoża" )

    - wybierz lub wpisz format pracy (zawsze wpisuj format w mm, jeśli praca jest składana wpisz format po rozłożeniu) 

    - wybierz cechy dodatkowe, jeśli chcesz

    - w przypadku kilku projektów z tą samą specyfikacją możesz wybrać opcję "WERSJE"

    - wybierz/ wpisz ręcznie łączny nakład

    - kliknij do koszyka (do koszyka możesz dodawać kolejne produkty, które możesz wysłać razem lub osobno)
    3. Zaloguj się / Załóż konto 

    4. Wybierz czy odbierasz zamówienie osobiście z naszego punktu czy chcesz wysyłkę

    5. Wpisz dane do faktury, możesz także wybrać opcję paragon

    6. Wgraj PLIK do druku

    7. Możesz przejść do PANELU KLIENTA.

    W PANELU KLIENTA możesz, zaakceptować PODGLAD plików do druku. Pamiętaj, zlecenia bez akceptacji plików nie będą drukowane. Możesz także podmienić pliki do druku, zobaczyć termin realizacji i zarządzać swoim zleceniem.

     

  • arrow

    Jakie są koszty dostawy?

    Korzystamy z usług firmy kurierskiej - DPD. Koszt przesyłki kurierskiej zwykłej to 11,00 zł netto, koszt przesyłki pobraniowej  to 15,00 zł netto.  Ewentualne dopłaty uzależnione są od usług dodatkowych, takich jak np.  dostawa w sobotę, dostawa poranna do określonej godziny.

    W przesyłce od nas, znajdzie się tylko Twój zamówiony produkt, nie dołączamy do wysyłek faktur, materiałów reklamowych, paczka nie posiada także naszych oznaczeń, taśm itp. 

  • arrow

    Reklamacje

    Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wiadomość na adres biuro@indigodruk.pl. W treści maila nalezy podać numer zamówienia, oraz powód reklamacji. W celu poprawnego rozpatrzenia produktu reklamowanego, składając reklamację należy dostarczyć Indigodruk reklamowany Produkt wraz z opisem reklamacji.

Nie znalazłeś
odpowiedzi?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi
Klienta. Wypełnij formularz, zadzwoń lub
przyjdź do naszego butiku.

faq
kontakt arrow