icon

Jak zamawiać?

Poprzez www lub email - wybierz jak wolisz.

Sam wybierz jak wolisz złożyć zamówienie, online poprzez www, email lub punkt obsługi.

Zamówienia online

Przez formularz online Cennik - kliknij - możesz złożyć zamówienie w 3 krokach

  • KROK 1 - wybierz produkt i konfigurację: podłoże, format, uszlachetnienia, ilość
  • KROK 2 - dodaj do koszyka (możesz dodać kilka produktów)
  • KROK 3 - zaloguj się do naszego systemu 
  • KROK 4 - wybierz sposób dostawy/odbioru osobistego, płatności i dodaj plik do druku 
  • KROK 5 - zaakceptuj otrzymany podgląd pliku do druku - wysyłamy maila w ciągu 1 minuty
  • Akceptacja podglądu pliku oznacza zgodę na druk - zlecenie jest przekazywane na produkcję, zlecenia bez akceptacji nie są drukowane
Zamówienia email
  • Drogą mailową na adres
  • W zapytaniu załącz plik oraz podaj opis, ilość, cechy: np. składanie
  • Wyślemy do Ciebie wycenę do akceptacji
Zamówienia w punkcie obsługi klienta
  • Serdecznie zapraszamy do naszego punktu przy Solidarności 60B lok 1U w Warszawie,  gdzie można na miejscu złożyć zamówienie a nasz zespół pomoże Ci w doborze podłoża i specyfikacji produktu
  • Uwaga: Wartość minimalna zleceń obsługiwanych przez BOK to 100 pln.

 

  • Małe zlecenia zalecamy składać przez Internet - już od 20 zł.
  • Drukujemy z plików dostarczonych przez klienta - zobacz specyfikacja
  • Doradzamy (efektowność / ekonomia / możliwości) przy doborze projektu do podłoża i uszlachetnień
  • Oferujemy krótkie terminy i elastyczny model czasu realizacji - zobacz terminy realizacji
  • Wykonujemy produkty klasy ekonomicznej, premium, lux - zobacz cennik , zobacz podłoża , zobacz galerie
  • Istnieje możliwość wykonania próby (arkusz plano bez uszlachetnień) do odbioru / wysyłki następnego dnia - w cenie 25 zł.
  • Pamitaj, że możesz do nas przyjść, w Punkcie Obsługi Klienta doradzamy, prezentujemy papiery oraz próbki - Warszawa / przy Placu Bankowym
  • Uszlachetnienia dodają efektu "wow" jednak posiadają swoje ograniczenia - zobacz spec. wyrobu gotowego

Wszystkie pytania i odpowiedzi

  • arrow filtruj

    Kategoria

  • arrow

    hotstamping

    aaa

  • arrow

    Jak złożyć zamówienie online?

    W celu złożenia zamówienia online, wykonaj kolejno poniższe czynności:

    1. Wybierz produkt z zakładki „Cennik”

    2. Określ parametry produktu:

    - wybierz papier (zdjęcia i opisy papierów możesz podejrzeć w zakładce "Podłoża" )

    - wybierz lub wpisz format pracy (zawsze wpisuj format w mm, jeśli praca jest składana wpisz format po rozłożeniu) 

    - wybierz cechy dodatkowe, jeśli chcesz

    - w przypadku kilku projektów z tą samą specyfikacją możesz wybrać opcję "WERSJE"

    - wybierz/ wpisz ręcznie łączny nakład

    - kliknij do koszyka (do koszyka możesz dodawać kolejne produkty, które możesz wysłać razem lub osobno)
    3. Zaloguj się / Załóż konto 

    4. Wybierz czy odbierasz zamówienie osobiście z naszego punktu czy chcesz wysyłkę

    5. Wpisz dane do faktury, możesz także wybrać opcję paragon

    6. Wgraj PLIK do druku

    7. Możesz przejść do PANELU KLIENTA.

    W PANELU KLIENTA możesz, zaakceptować PODGLAD plików do druku. Pamiętaj, zlecenia bez akceptacji plików nie będą drukowane. Możesz także podmienić pliki do druku, zobaczyć termin realizacji i zarządzać swoim zleceniem.

     

  • arrow

    Jakie są koszty dostawy?

    Korzystamy z usług firmy kurierskiej - DPD. Koszt przesyłki kurierskiej zwykłej to 11,00 zł netto, koszt przesyłki pobraniowej  to 15,00 zł netto.  Ewentualne dopłaty uzależnione są od usług dodatkowych, takich jak np.  dostawa w sobotę, dostawa poranna do określonej godziny.

    W przesyłce od nas, znajdzie się tylko Twój zamówiony produkt, nie dołączamy do wysyłek faktur, materiałów reklamowych, paczka nie posiada także naszych oznaczeń, taśm itp. 

  • arrow

    Reklamacje

    Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wiadomość na adres . W treści maila nalezy podać numer zamówienia, oraz powód reklamacji. W celu poprawnego rozpatrzenia produktu reklamowanego, składając reklamację należy dostarczyć Indigodruk reklamowany Produkt wraz z opisem reklamacji.

Nie znalazłeś
odpowiedzi?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi
Klienta. Wypełnij formularz, zadzwoń lub
przyjdź do naszego butiku.

faq
kontakt arrow