Nasze terminy realizacji
Twoje pilne nakłady wydrukujemy
szybko i dobrze.
GWARANCJA TERMINU, oznacza zobowiązanie realizacji w expresowym terminie
możesz poczekać na zamówienie dłużej ale interesuje Cię tańszy wydruk- skontaktuj się z nami
***
dotyczy wydruków z uszlachetnieniami
Z przyczyn niezależnych (np. brak prądu, awari, uszkodzenie matrycy, etc) mogą nastąpić zmiany czasu realizacji - informujemy klienta o powstałych niedogodnościach i w przypadku terminów gwarantowanych zwracamy dopłatę
Termin 6 godzinny może być niedostępny dla niektórych produktów - wynika to z złożoności procesów technologicznych i czasu ich wykonania
PRZYGOTOWANIE PRAC Z HotStampingiem lub Tłoczeniem:
- Osobny plik PDF tylko z elementami do HOTSTAMPINGU /TŁOCZENIA, przygotowany w programie wektorowym (pliki rastorowe nie są akceptowane)
UWAGA: Hot Stamping / Tłoczenie (matryca) w ramach jednego zlecenia musi być wspólny dla całej pracy oraz w tym samym miejscu. Inny elemeny lub umiejscowienie to nowe zlecenie.
Wykonujemy również personalizację na produktach z uszlachetnieniem (Hot Stamping, Tłoczenie, Lakier UV), jedak w takim przypadku istnieje możliwość braków (do kilku sztuk) ze względu na uszkodzenia powstałe w trakcie dodatkowych procesów technologicznych. W takim przypadku zostaje zawsze dostarczony zamiennie produkt bez zmiennych danych. Skontaktuj się z BOK by wykonać wycenę indywidualną.
W celu złożenia zamówienia online, wykonaj kolejno poniższe czynności:
1. Wybierz produkt z zakładki „Cennik”
2. Określ parametry produktu:
- wybierz papier (zdjęcia i opisy papierów możesz podejrzeć w zakładce "Podłoża" )
- wybierz lub wpisz format pracy (zawsze wpisuj format w mm, jeśli praca jest składana wpisz format po rozłożeniu)
- wybierz cechy dodatkowe, jeśli chcesz
- w przypadku kilku projektów z tą samą specyfikacją możesz wybrać opcję "WERSJE"
- wybierz/ wpisz ręcznie łączny nakład
- kliknij do koszyka (do koszyka możesz dodawać kolejne produkty, które możesz wysłać razem lub osobno)
3. Zaloguj się / Załóż konto
4. Wybierz czy odbierasz zamówienie osobiście z naszego punktu czy chcesz wysyłkę
5. Wpisz dane do faktury, możesz także wybrać opcję paragon
6. Wgraj PLIK do druku
7. Możesz przejść do PANELU KLIENTA.
W PANELU KLIENTA możesz, zaakceptować PODGLAD plików do druku. Pamiętaj, zlecenia bez akceptacji plików nie będą drukowane. Możesz także podmienić pliki do druku, zobaczyć termin realizacji i zarządzać swoim zleceniem.
Korzystamy z usług firmy kurierskiej - DPD. Koszt przesyłki kurierskiej zwykłej to 11,00 zł netto, koszt przesyłki pobraniowej to 15,00 zł netto. Ewentualne dopłaty uzależnione są od usług dodatkowych, takich jak np. dostawa w sobotę, dostawa poranna do określonej godziny.
W przesyłce od nas, znajdzie się tylko Twój zamówiony produkt, nie dołączamy do wysyłek faktur, materiałów reklamowych, paczka nie posiada także naszych oznaczeń, taśm itp.
Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wiadomość na adres . W treści maila nalezy podać numer zamówienia, oraz powód reklamacji. W celu poprawnego rozpatrzenia produktu reklamowanego, składając reklamację należy dostarczyć 100% reklamowanego produktu.