icon

Jak przygotować pliki do personalizacji?

Druki personalizowane. Druk danych zmiennych, od imienia i nazwiska, przez kody rabatowe, aż po zdjęcia.

Personalizacja druków pozwala na wydrukowanie zmiennych danych tak aby każda sztuka Twojego wydruku była inna. Możliwe jest zastosowanie zmiennych elementów takich, jak np. różne imiona i nazwiska, indywidualna numeracja, kody kreskowe, czy też różne grafiki. Jest to niezwykle wygodna forma wydruków w przypadku gdy chcesz otrzymać personalizowane zaproszenia ślubne, karty lojalnościowe, identyfikatory, kupony rabatowe itp
 

PERSONALIZACJA - PRZYGOTOWANIE PLIKÓW

  • Plik PDF do druku BEZ elementów do personalizacji (puste miejsce tam gdzie personalizacja)
  • Plik DPF, który zawiera WZÓR pracy personalizowanej z wstawionym najdłuższym rekordem z bazy do personalizacji, tekst personalizacji niezamieniony na krzywe - zamieszczone dane będą wzorcem do użycia pozycji, kroju, koloru i wielkości czcionki
  • Bazy danych (dane tekstowe) w formacie Excel: XLS lub CSV (gdzie 2 kolumny = 2 wiersze - patrz wzór bazy do pobrania poniżej)* Dane w FORMIE ODMIENIONEJ (tak jak jest w bazie tak zostanie spersonalizowane). Baza powinna zawierać TYLKO elementy do personalizacji
  • Instalki użytej czcionki do wykonania personalizacji
  • W przypadku samodzielnie przygotowanych plików PDF z personalizacją, pliki nie magą zajmować więcej niż 250 MB

WZORY DO POBRANIA

 

 

Wszystkie pytania i odpowiedzi

  • arrow filtruj

    Kategoria

  • arrow

    Jak złożyć zamówienie online?

    W celu złożenia zamówienia online, wykonaj kolejno poniższe czynności:

    1. Wybierz produkt z zakładki „Cennik”

    2. Określ parametry produktu:

    - wybierz papier (zdjęcia i opisypapierów możes podejrzeć w zakładce "Podłoża" )

    - wybierz lub wpisz format pracy (zawsze wpisuj format w mm, jeśli praca jest składana wpisz format po rozłożeniu) 

    - wybierz cechy dodatkowe, jeśli chcesz

    - w przypadku kilku projektów z tą samą specyfikacją możesz wybrać opcję "WERSJE"

    - wybierz/ wpisz ręcznie łączny nakład

    - klinnij do koszyka ( do koszyka możesz dodawać kolejne produkty, które możesz wysłac razem lub osobno)
    3. Zaloguj się / Załóż konto 

    4. Wybierz czy odbierasz zamówienie osobiście z naszego punktu czy chcesz wysyłkę

    5. Wpisz dane do faktury, możesz także wybrać opcję paragon

    6. Wgraj PLIK do druku

    7. Możesz przejść do PANELU KLIENTA.

    W PANELU KLIENTA możesz, zaakceptować PODGLAD plików do druku. Pamiętaj, zlecenia bez akceptacji plików nie będą drukowane. Możesz także podmienić pliki do druku, zobaczyć termin realizacji i zarządzać swoim zleceniem.

     

  • arrow

    Jakie są koszty dostawy?

    Korzystamy z usług firmy kurierskiej - DPD. Koszt przesyłki kurierskiej zwykłej to 7,00 zł netto, koszt przesyłki pobraniowej  to 10,00 zł netto.  Ewentualne dopłaty uzależnione są od usług dodatkowych, takich jak np.  dostawa w sobotę, dostawa do określonej godziny.

    W przesyłce od nas, znajdzie się tylko Twój zamówiony produkt, nie dołączamy do wysyłek faktur, materiałów reklamowych, paczka nie posiada także naszych oznaczeń, taśm itp. 

  • arrow

    Reklamacje

    Reklamację należy złożyć mailowo wysyłając wiadomość na adres . W treści maila nalezy podać numer zamówienia, oraz powód reklamacji. W celu poprawnego rozpatrzenia produktu reklamowanego, składając reklamację należy dostarczyć Indigodruk reklamowany Produkt wraz z opisem reklamacji.

Nie znalazłeś
odpowiedzi?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi
Klienta. Wypełnij formularz, zadzwoń lub
przyjdź do naszego butiku.

faq
kontakt arrow